• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Wiele osób boryka się z problemem przesadnej chudości, czują się z tym nieatrakcyjnie, a osoby z nadwagą wielokrotnie zazdroszczą im tego, czego same w sobie nie cierpią. Swoją przygodę z dietą na tycie rozpocząć należy od zmierzenia własnej wagi i wzrostu, a później zmierzenia własnego wskaźnika BMI. Należy także uczynić jakie BMI musimy mieć (jakie nam odpowiada)i ile kilogramów nam brakuje. Jeden kilogram to ok. 7-9 tys. Kcal. Taka dobry dietetyk Lublin wielokrotnie jest sporo trudniejsza od diety na odchudzanie bo wypada w siebie wmuszać jedzenie, oczywiście z umiarem. Żeby nie była dla nas nazbyt wielkim utrapieniem a przyjemnością z jedzenia musimy dobierać jak najbardziej kaloryczne produkty. Nie jesteśmy w stanie zapominać że dieta nie powinna składać się z fast-food’ów i słodyczy bo to są puste kalorie, które na dodatek prowadzą do chorób z sercem, nadwyżką cholesterolu. Trzeba skoncentrować się na prawdziwym zdrowym pożywieniu w większych ilościach, warto zamiast pospolitego oleju dodawać oliwę z oliwek która jest zdrowsza oraz możemy dodawać ją w pokaźniejszych ilościach albowiem jest smaczniejsza. Do dziennej normalnej wskazanej ilości kalorii do spożycia można doliczyć 500 kcal oraz spróbować je dojadać. Warto jeść takie kaloryczne oraz zdrowe przekąski jak orzechy, suszone bakalie, słonecznik czy pestki dyni.
źródło: http://www.studentadvantage.pl, agencja-headhunters.pl, http://beyondwedding.pl, blipface.pl

Ciekawe wpisy tematyczne:

Categories: Rozrywka

Comments are closed.